Beste leden van RTC (inclusief Zomerleden en Zomer Challenge leden),

ZATERDAG 31 Augustus 2024 is de eerste editie van het RTC POKERTOERNOOI! Met een speluitleg vooraf.

Plaats voor 40 spelers max !

Het toernooi wordt gespeeld volgens de regels van No Limit Texas Hold’em. We hebben plaats voor 40 deelnemers. Het aantal deelnemers zal de hoeveelheid prijswinnaars bepalen. We gaan deze editie starten om 19:30 met eerst een uitleg van 30 minuten. Als je al vaker hebt gepokerd en je weet de regels dan kan je om 20:00 komen voor de start van het toernooi.

Het toernooi heeft een luchtig karakter, maar we willen wel dat het ergens om gaat om te zorgen dat er wel serieus gespeeld gaat worden. De inleg zal 10 euro zijn per persoon. Neem dat cash mee naar de avond zelf. Als je er binnen 1 uur al uit ligt dan kan je nog een keer extra fiches bijkopen voor nogmaals 10 euro. Dat noemen ze een re-buy. Neem voor de zekerheid dus een extra briefje van 10 mee 😉. Je stroomt dan na het eerste uur weer in. Je bent dus voor het spelen 10 of maximaal 20 euro kwijt als je niet in de prijzen valt. Drank is niet inclusief.

Om mee te doen moet je wel 18 of ouder zijn en moet je lid zijn van RTC op 31 augustus 2024. Dit heeft te maken met de regels die zijn opgelegd door de Kansspel Autoriteit. Daarom mogen wij als vereniging binnen de veiligheid van onze club een toernooi organiseren en moet iedereen aantoonbaar lid zijn als men daar om vraagt.

Voorbeeld filmpje van hoe pokeren moet in 7 minuten en in het Nederlands:

Lijkt het je leuk om mee te doen dan kan je individueel inschrijven door te mailen naar willemlieshout @ casema.nl met daarbij dus je naam en graag je telefoonnummer. Inschrijving gaat op binnenkomst, dus wees er snel bij en claim je plekje!

nog..

Dagen
Uren
Seconden
We zijn gestart !

Verder heb je voor het toernooi niets nodig buiten 2 briefjes van 10 euro. Wij regelen de kaarten, dealer buttons en fiches. Wil je niet meedoen, maar ben je benieuwd hoe zoiets gaat dan ben je van harte welkom natuurlijk om te komen kijken. En als het toernooi niet vol zit kan je nog aansluiten misschien op de avond zelf. En sportiviteit blijft voorop staan natuurlijk. Poker is een spel van kunde met een randje geluk en dat is soms niet leuk, maar hoort er wel bij.

Hopelijk zien we jullie dan!

Groetjes,

Ferdi en Willem.